mandag 5. november 2012

Toppscoreren, det er jeg

God mandags morgen!

(Berit Eid Sæter Ntnui 3. Kamp 5 Poeng 4 Mål 3 Pass 1 Snitt 0,8)
Fordi kapteinen vår fikk sitt eget innlegg på bloggen, er det kun rettferdig at ho som scorer flest mål på laget også skal få sin egen side. Etterhvert skal alle SL-spillerne få skrive om seg sjøl, men det er jo litt viktig at jeg får presentert meg tidlig i bloggen, for det kommer til å bli skrevet mye om meg etterkvart. Jeg heter Berit og kommer fra Surnadalen, men har vært i alle landa i heile verden før jeg flytta til Trondheim. Dette er meg i Australia:


Etter reisen blei jeg veldig glad i dyr, så når jeg ikje er på skolen eller hos Josephine på Solsiden eller på innebandytrening, så er jeg somregel hjemme, og når jeg er hjemme så ser jeg ofte slik ut:



Det er ingenting som slår å lese Shakespear utkledd som tiger.
Jeg har forresten laget en sang om megselv:
Ei tigerBerit er så fantastisk, hun muntrer deg opp med en sang.
hun sprudler av glede og yrhet, og hopper rett opp i ditt fang.
Hun bumper,humper, skumper, dumper, pum,pum,pum,pum.
men når ei tigerBerit er så fantastisk,så tar du bare hun.


Ikje for å trekke konklusjoner, men:
2011-2012 scorte D3 bare 14 mål gjennom ein heil sesong, men da spilte ikje jeg på laget.
2011-2012 het D3 fortsatt D3, og ikje Sexylaget, men da spilte ikje jeg på laget.



Her er jeg på banen. Løper for fort til at bildet blir tydelig. På banen er jeg kjent som Bølle-Berit, mens utenfor banen er jeg tiger-Berit. Håper alle leserne føler at de kjenner meg litt bedre nå. :)Kom for å heie på oss søndag 11. november kl 12 på Dragvoll, da skal jeg score på Linda Olsen. stay cool & peace out.

1 kommentar:

Her kan du kommentere :D