søndag 4. november 2012

Kapteinens tale


Se så fin jeg er:)

Heia alle fans! 

Dette er altså me, Trine Olsen, skaparen av denne bloggen. E spille ving på sexylaget og de fleste synes at e e den mest sexye av alle. Her e mine tanker om sesongen så langt: Mi ha gjort det kjempebra og er kjempegode! Selv om første kamp gikk dårlig, og mi tapte 19-2:( men e var ikkje me da, mi hadde sikkert ikkje tapt hvis e var der, for da kunne e scora 18 mål slik at mi hadde vunnet. E var på Røros med studentrådet. Der er e forresten vaffelansvarlig. 

Kaptein for sexylaget<3
E er forresten også kaptein på sexylaget, så e har ganske mye ansvar om dagen:) men det e jo kjempegøy å være både vaffelansvarlig og kaptein og bloggansvarlig. Når e blei kaptein blei e så glad at e scorte to mål:) å i helga skal e score minst fem mål når mi skal spille mot førstelaget. Da blir e toppscorer:) Til sist vil e bare benytte anledningen til å si til alle våre kjære lesere (dere er BEST) at dere må komme å se på oss søndag klokka 11.30 på Dragvoll. (vi skal knuse førstelaget, mohaha)

Her er meg som kaptein. (scorte mål i denne kampen forresten:))  -->
Bak meg er Linda, og hun er en av trenerene mine. Må vel takke blant anna henne for at e har blitt så god som e har blitt:) Takk til du, Linda<3





Helt til slutt vil e avslutte me et lite dikt e har skreve om meg sjøl (kanskje e ska bli dikter når e blir stor?:P)




En stemme finere enn fuglesang
Skjønnere enn en solnedgang
Søtere enn en pose smågodt
Dette beskriver meg flott


Innebandyklem fra the one and only, Trine Olsen<3

2 kommentarer:

  1. Meeow, du er verdens beste eier også<3

    Hilsen Pusur

    SvarSlett
  2. the one and only captain5. november 2012 kl. 00:28

    Haha bølle! Hevnen er søøøøøøt!

    SvarSlett

Her kan du kommentere :D