torsdag 8. november 2012

En hilsen fra lagets smarteste spiller

Hei alle mine kjære lesere. Jeg heter Josephine og kommer fra Oslo, nærmere bestemt Korsvoll som er Oslos geografiske midtpunkt. Her liker jeg å henge på kafé og spise sushi med andre Oslo-folk, gå på kunstgallerier, ha cocktailparty med familien og drikke et glass rødvin mens jeg leser bøker om geografi. Store deler av dagen min består altså av alkohol, men jeg har likevel en fin og markert sixpack som alle andre på SL. Av vin blir jeg fin, av shot blir jeg hot. Jeg spiller forsvar og ingen har noen sinne kommet seg forbi meg, så det er aldri min feil når vi slipper inn mål. Visste dere forresten at jeg kommer fra landets mest utdannede plass?=) elsker funfacts!

Noe ikke så mange vet er at jeg har noen ganske særegne og kule interesser. Jeg elsker nemlig Star Wars, Pokemon, Ringenes Herre, Harry Potter og vodka. Tar alltid noen runder på gameboyen min før jeg legger meg (etter en drink). Fyllegaming er også en slager. For et par år siden søkte jeg støtte fra staten og startet en Pokemon-klubb. Det fikk jeg selvfølgelig og alle pengene gikk til…damdamdam…øl! Hihi, jeg er visst litt badass jeg også :)

Meg på kostymeparty:)

Her ligner jeg på mitt forbilde,
Uffert 
Mine forbilder er:
- Professor Uffert i Harry Potter
- Fabian Stang
- Obama
- Mor Theresa
- Pikachu

Selv om jeg er ekstremt smart, hender det at jeg glemmer en ting i blant. Omtrent en gang om dagen finner jeg ut at det er 7-8 timer siden jeg sist spiste mat. Da går jeg til nærmeste kiosk og kjøper meg middag, det vil si en snickers eller en new energy. Andre ting jeg pleier å glemme er:
- Ren truse til etter dusjen etter trening
- Å stå opp om morgenen
- Å komme tidsnok til skolen
- Hvilket innebandylag jeg spiller på. Var det rødt eller grønt? Men da kan jeg bare se ned på vesten min, så finner jeg det ut. Flaks at jeg er så smart.



Jeg er en fargeklatt...
...som lyser opp hverdagen til alle

På innebandyvorset om en uke er det jeg som har ansvaret for å ta med partyalias. Jeg har pugget alle svarene, men fordi jeg er så smart så trengte jeg bare å lese gjennom kortene en gang. De kortene som handlet om Star Wars, Pokemon, Ringenes Herre, Harry Potter og vodka trengte jeg ikke lese svaret på engang.

Men nå skal jeg på ferie til utlandet (sverige med gratisbussen) hvor jeg skal kjøpe godteri som jeg bruker som energiboost mellom alle treninger <3 snakkes

Oslokoz fra Josephine!

2 kommentarer:

  1. Veldig bra blogg jenter, bra at også noen på damesida følger det gode eksemplet til DS.

    SvarSlett
  2. Her er jeg helt enig med T-Bag og håper dere fortsetter den gode trenden.

    Ett spørsmål: Uffert som forbilde? Dette synes jeg trenger en nærmere forklaring.

    SvarSlett

Her kan du kommentere :D